برند سازی با چاپ لیبل

برچسب محصولات به عنوان وسیله شناسایی و انتقال اطلاعات، یکی از موارد ضروری برای کسب و کار شماست. همچنین بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شرکت شما را بر عهده دارد. بسیاری از شرکت ها ارزش برچسب ها را در ایجاد آگاهی برند ها نادیده می گیرند. وقتی تصمیم می گیرید که چه محصولاتی برای کسب و کارتان لازم است، باید تعیین کنید که این برچسب ها برای چه مواردی استفاده می شوند.

انواع برچسب ها

چهار نوع اصلی از کاربرد برچسب ها :

  1. برچسب برند: برچسب برند روی جعبه محصول شما استفاده می شود و برای انتقال هویت شرکت شما استفاده می شود. این می تواند برچسب های لباس، برچسب های شراب، برچسب های ماتیک و غیره باشد.
  2. برچسب درجه: برچسب درجه با استفاده از کلمات، حروف یا شمایل کیفیت محصولات را نشان می دهد. این برچسب ها ممکن است برچسب های غذا، برچسب های قطعات غذا، برچسب های مصالح و غیره باشند.
  3. برچسب توصیفی: برچسب توصیفی اطلاعاتی در مورد خصوصیات یا فواید یک محصول ارائه می دهد. این به تشریح خصوصیات متمایز یک محصول از محصول دیگر کمک می کند. برچسب های ترکیبات، برچسب های بسته بندی و برچسب های حمل و نقل نمونه های برچسب توصیفی هستند.
  4. برچسب های آموزشی: برچسب های آموزشی اطلاعات مربوط به یک محصول را ارائه می دهند. این اطلاعات می تواند شامل روش های استفاده، اطلاعات امنیتی، اطلاعات قانونی یا دولتی و یا دستورالعمل های تنظیم کالا باشد. برچسب های آدرس، برچسب های پایان عمر، برچسب های ارسالی همه نمونه های برچسب آموزشی هستند.

خصوصیات برچسب :

انتخاب برچسب ها و چسب ها برای تولید لیبل های سفارشی شامل چندین نکته ی قابل توجه است که شامل:

  • برچسب های ضد آب و سرما
  • قابل استفاده بر روی تمامی سطوح مختلف
  • ضد شیمیایی

استفاده های مشترک از برچسب های چاپ شده

لیبل ها برای کارهای مختلف در دفتر و بیرون از دفتر کارتان استفاده می شوند. در شرکت، آن ها اغلب برای سازمان دادن و برچسب زدن به موجودی استفاده می شوند. در خارج از محل کار، برچسب ها اغلب برای شناسایی محصولات و انتقال اطلاعات استفاده می شوند. در موقعیت های تجاری، برچسب ها می توانند مشخص کنند کدام محصول برای ارسال به مشتری می باشد.

  • برچسب های جعبه ای
  • برچسب های حمل و نقل
  • برچسب های محصول
  • برچسب های موجودی
  • برچسب های مواد غذایی
  • برچسب های غذا

راه هایی که چاپ برچسب برای محصولات، می تواند به شرکت شما کمک کند

وقتی بعضی از انواع برچسب ها مانند برچسب های موجودی برای فراهم کردن سازماندهی و عملکرد در محل تجارت شما به کار می روند، برچسب هایی که در مقابل مشتری قرار می گیرند می توانند بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شرکت شما باشند.

آگاهی برند را ایجاد کنید

اگر هدفتان این است که محصولی از شرکتتان در مقابل مشتری قرار گیرد، باید مارک خودتان را به خوبی نشان دهید. بهترین راه برای اینکه مارکتان را در مقابل مشتری نشان دهید چاپ برچسب برای محصولات است. شما می توانید مارک خود را روی برچسب های حمل و نقل و برچسب های محصولاتتان بگذارید تا به تبلیغ مارکتان کمک کنید و نامتان را در ذهن مشتریان تازه نگه دارید.

به عنوان آگهی استفاده می شود.

برچسب محصولات راه بزرگی برای تبدیل یک شیء به ابزار تبلیغاتی است. برچسب ها را به عنوان دو وظیفه در شناسایی و تبلیغات تلقی می کنند. ما همه برچسب هایی را دیده ایم که «جدید و اصلاح شده» یا «۳۰ درصد قدرت پاکسازی بیشتر» یا «توصیه دکتر» را لعن می کنند. به همین دلیل، طراحی برچسب های شما باید تخصصی باشد و با طرح سنجیده و چاپ حرفه ای باشد.

اطلاعات با ارزش ارائه دهید

یکی از هدف های اصلی چاپ برچسب محصول فراهم کردن اطلاعاتی است که مورد نیاز مشتری است. این اطلاعات می تواند شامل مواد موجود در محصول، شماره ی مورد نیاز برای شناسایی محصول، مقدار مواد مغذی در محصول، یا کمیت یا ارزش مواد داخل آن باشد.

محصولات را جذاب تر جلوه دهید

بطری ها، جعبه ها و سینی ها به تنهایی جذاب و تحت تاثیر قرار می گیرند. چاپ برچسب محصول می تواند ظاهر محصول را تغییر دهد و آن را برای مشتریان یا خریداران بالقوه جذاب تر کند. فکر کنید که وارد هر فروشگاه یا خواربار فروشی شدید. چقدر از تصمیمات شما برای انتخاب محصول بر اساس ظاهر است. به ویژه وقتی که محصول در میان کالاهای رقیب دیده می شود.

وفاداری برند را ترویج کنید

طراحی منحصر به فرد و برچسب چشمگیر به مشتریان کمک می کند تا شرکت شما را به خاطر بسپارند و بتوانند برند شما را از روی همان مارک یا لوگو شناسایی کنند. وقتی این ارتباط در ذهن آنها شکل بگیرد، آنها به همان برند کاملا اعتماد می کنند. برای همین، شما باید در برچسب ها و سایر ابزارهای بازاریابی از یک لوگو و پیام تبلیغاتی استفاده کنید تا برند شما در ذهن مشتریان تحت تأثیر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − دوازده =

پست های مرتبط